24 October 2011

Arini gi check-up kat KD Parit Semerah. Pas timbang berat & amik air kencing, JM amik darah utk tentukan kepekatan darah. Bln ni, kepekatan darah aku cukup2 mkn..Then JM check perut & jantung bby..Pastu JM suh aku banyak mkn kerang, hati ayam, lebihkan mkn ikan, mkn vitamin yg di beri..Arini kene inject kancing gigi..sengal bahu kiri ni kene inject. JM suh bli ubat obimin..PAs checkup aku ngan hubby singgah umah yaii jap borak2 ngan mak & ayah. Then kiteorg gerak gi beli suratkhabar..Pastu hubby ajak gi pasar cari kerang. Gi pasar kecik tepi Sg. Pontian,tgk2 takde jual kerang..hubby ajak gi Kukup tp before gi Kukup kiteorg gi isi minyak kete dlu..bukan pe dr Pontian-Kukup takde stesen minyak..Kat Bandar Permas, Kukup baru ade..Pas isi minyak, kiteorg pun gerak gi Kukup..round2 tak jumpe pun pasar Kukup..then round plak kat Tg. Piai...dah puas round2, last2 kiteorg gi la Econsave Pontian..kat Econ save baru jumpe kerang..pastu hubby beli sotong..then balik umah...

Dlm kul 3lbih, aku, hubby ngan mak kuar gi bandar..Mula2 kiteorg gi Avon beli barang. Then, gi farmasi beli obimin..pastu kiterorg gi Pasar Malam kat Tambak..baru jln 2-3 gerai..ujan dh turun..cpt2 hubby gi amik payung..Sementara nk tggu ujan berhenti, kiteorg minum2, mkn capati kat Restoran Thaj kat ngan pasar malam tu..Pas ujan berhenti, kiteorg gi beli Rojak Asma, Mee Rebus & Rangka Ayam. Then gi gerai tudung..aku ngan mak pe lagi, borong tudung ar..then beli suar plak..pastu kiterorg pun balik umah...

0 comments:

Post a Comment